Brukerveiledning
For å kunne bruke TEMA Flex, må din bedrift først sende inn en brukerforespørsel til oss. Når forespørselen er godkjent, vil den som sendte inn forespørselen bli utpekt som hovedbruker for sin bedrift. Hovedbrukeren kan deretter legge til ansatte og gi dem rettigheter til å booke møterom på vegne av bedriften. Siden hovedbrukeren har administrative rettigheter, er det viktig at denne rollen innehas av en person med autorisasjon til å representere bedriften. Sørg derfor for at den som skal være hovedbruker, er den første til å sende inn brukerforespørselen.
Begynn med å lese punktet om hovedbruker ovenfor. Hvis dette er i orden er du klar til å ta i bruk TEMA flex!
1. Klikk på personen i høyre hjørne for å starte prosessen.
2. Innlogging: logg inn med brukerinformasjonen du har mottatt på mail.
3. Velg Lokasjon: velg blant tilgjengelige lokasjoner.
4. Book Rom: Velg det tidsrommet som best passer dine behov.
5. Bekreftelse og Tilgang: Når bookingen er gjennomført, vil du motta en bekreftelse på epost, samt en SMS som inkluderer en unik tilgangskode til møterommet. Denne koden gir deg adgang til rommet ved ankomst og forblir aktiv gjennom hele den reserverte perioden.